Технічна підтримка
На товари надається гарантія терміном 36 місяців (24 місяці повної гарантії і 12 місяців безкоштовного сервісу) з моменту покупки. Зверніть, будь ласка, увагу, що гарантійний талон буде без печатки і він є дійсним згідно Постанови Кабінету Міністрів України №353 від 10.05.2018. Протягом 36 місяців ви зможете отримати по ньому гарантійне обслуговування, в разі необхідності.
Телефон технічної підтримки - 0 800 33-61-69 (БЕЗКОШТОВНО для жителів України)
Графік роботи:
- Понеділок-пʼятниця - 09:00-18:00.
- Субота-неділя - вихідний.
Протягом усього гарантійного терміну безкоштовно для покупця усуваються дефекти у виробах, які виникли внаслідок заводського браку. Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом безкоштовного ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.
Вироби, які потребують гарантійний ремонт, доставляються в найближчий сервісний центр. Вони повинні бути чистими і вкладені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами. Гарантійний строк продовжується на період перебування в сервісному центрі. Гарантійний термін закінчується на замінені деталі (вузли) одночасно із закінченням терміну гарантії на весь товар.
Гарантія не поширюється на елементи живлення, шнури і будь-які інші частини, які мають природний обмежений період працездатності, а також аксесуари, що йдуть в комплекті з виробом. Гарантією не передбачено претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником.
УВАГА!
Гарантія не поширюється на тендітні елементи товару: скло, пластмасу, лампочки, тощо.
Гарантія не поширюється на:
- Товар, який експлуатується з порушенням правил установки і експлуатації, в т.ч. при неправильному використанні витратних матеріалів.
- Товар, який використовувався в промислових цілях.
- Товар з несправностями, які виникли внаслідок порушень вимог виробника щодо умов експлуатації, в т.ч. нестабільної напруги в електромережі.
- Товар з пошкодженнями, які виникли внаслідок неправильного транспортування або зберігання.
- Товар з несправностями, які виникли шляхом потрапляння всередину приладу тварин гризунів і т.п.
- Товар, який відкривався або проводився ремонт фахівцями не авторизованого сервісного центру.
Перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації). Список сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні із зазначенням адрес і контактних телефонів.
УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки. Обмін і повернення може бути проведений тільки один раз за умови, що товар не був у споживанні, збережено товарний вигляд, споживчі властивості, всі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка, збережені пломби, фабричні ярлики.
Під порушенням упаковки тут розуміється часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне відкриття картонної упаковки її порушенням не є).
Якщо товар не працює, то обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру із зазначенням заводського дефекту.
Для повернення коштів споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення коштів можливе в день повернення товару або, в разі відсутності суми в касі, протягом максимум 7 днів. Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.